2012年11月29日木曜日

Lets Get Sketchy! November week4

Hi!!
This is the time to post a layout for Lets Get Sketchy!

どーもこんばんは☆
今回はLetsGetSketchy!に参加します♪


『ANGEL』
I wanted to make a White layout.
It was very fun to use some similar colors!!
白っぽいレイアウトにしてみました。
似たような色合いのものを並べて作るのは
なかなか楽しかったです♪
 
 
This is the sketch.



 

 
花のマスクを使って着色してみたら
色が濃くなりすぎてしまったので、
上から白ミストしました。
 
厚みが出すぎちゃって・・・
ファイルに入るかなぁ^^;

このフレームの色付け具合が
ちょっと気に入ってます♪
 
 

Thank you for reading!!
ありがとうございました☆

5 件のコメント:

  1. awesome page, just beautiful! thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  2. Beautiful job! What precious photos! I just love your delicate elements. Thanks so much for joining us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  3. Great take on the sketch! Love all your distressing and layers. Thanks for joining in at LGS!

    返信削除
  4. your page is utterly charming and elegant !

    返信削除
  5. Such a pretty page! Thanks so much for playing along with us at Let's Get Sketchy!

    返信削除