2013年6月19日水曜日

Sketchabilities#93

こんにちは!!
雨ですね~。やっと梅雨っぽくなってきました。
そんな梅雨のさなか、ゼリーをこぼされた布団一式を洗濯しつつパソコンに向かう、ぶぅです☆

・・・にしても。
なぜ布団をリビングに運ぶ??
そしてなぜそこにゼリーをこぼす?!?!?
次男!!長女!!三男!!

とりあえず洗えるものは洗濯機に入れたけど、乾かないだろーなぁ。。。

Hi!!
It's rainy today.

I'd like to join Sketchabilities#93.
I already finished my DT term, but I really like sketchabilities,
so I made a layout for this challenge.

This is my layout.
今回はSketchabilities#93に参加します♪

『adventure ~ summer vacation』
一昨年の夏、川で釣りをする長男坊です。
びしょびしょになってしまったので裸ん坊です!!笑
スケッチから水辺を連想したので、
この写真にしました。
 
 
そのスケッチはこちら。
The Sketch is here.
I was inspired "waterside" from this sketch,
so I chose fishing photos.
 
 
当時まだ年長さんだった長男クンにとって、
釣りはAdventureかなぁ・・・と思ってのタイトル。
 
夏の思い出といえば、ポストカード☆
・・・っていうのは、私の勝手なイメージ!?
 
 
この辺りが『水辺』なイメージです♪
 
こういう自然の中でとった写真は、
後から見たときにとってもいいですね!!
今年の夏もまた、素敵な写真がいっぱい撮れるといいな♪
 
Thank you for your reading.
See you soon!! 

10 件のコメント:

  1. や~も~メッチャいい~!(^^)!うっとり見とれてしまう♡
    mixi開いたら何かすごい素敵なのがUPされてるので
    すぐブログに飛んできちゃいました~♪(千葉まで飛んでいきた~い)(笑)

    私も挑戦しようと思ってたけどコレ見ちゃうと勇気いるわ(^_^;)

    返信削除
    返信
    1. まじ~!?メッチャいい~!?
      じゃあ千葉まで飛んできて~♪♪♪
      いやいや、私が兵庫まで行っちゃいたいさ!!笑

      mikiさんの#93も見てみたいよ~☆
      インク飛ばしとか4枚フォトとか、
      mikiさんの十八番だぁ~!!!(^o^)/

      削除
  2. Wow, such a beautiful page! I love your take on the sketch with all these cute details. Thank you for playing along with us at Sketchabilities! Anja

    返信削除
  3. this is fabulous Shinobu, i love everything about it, the colours, the photos and all the details, :D

    返信削除
  4. Gorgeous layout! Love the colors. Thanks for playing along with us at Sketchabilities.

    返信削除
  5. Your page is just beautiful! I love the combination of all the things you used for the layers on it!! Very nice :)

    返信削除
  6. WOW! Love your page! colours, details, photos - very nice! Thank you for joining us at sketchabilities!

    返信削除
  7. Nice detail so much fun to see a grungy layout..i loved the tucked layers...plus the awesome techniques..added ..love the photo...thx for playing with us at SKETCHABILITIES...love charllie

    返信削除
  8. Stunning layout!! I love all of your layering and techniques. Thanks for playing with us at Sketchabilities!

    返信削除
  9. This is so beautiful!! Love the the embellishing and the soft details of turquoise, lovely!
    So glad yoy are playing along with us at this challenge at Sketchabilities!

    返信削除