2012年10月11日木曜日

sketchabilities #76

Hello!!
I made a layout with sketchabilities #76.
I use soooo cute photos, so I hope you like it!!

こんにちは!!
今回はsketchabilitiesに参加します♪
スケッチチャレンジ、楽しくてもう止まりません!笑

我が家の三男坊クンと、お友達の女の子ちゃん。
しばらく見つめ合って、それから2人で泣き出して。。。
そのやりとりが、も~☆かわいくってかわいくって♪
すぐ抱っこしてあげればいいのについ写真とっちゃいました。笑

This is my son and his friends.
They stared into each other,
after all, they were cying!
Sooooo  cute babies☆

This is the sketch.


フラワーの上に王冠のっけてみました。
 
最近、着色に凝ってます!!
 


もう秋も本番だというのに、ちょっと夏っぽい雰囲気になってしまいました。。。
けど、あかちゃん色にまとまったし、いいかなぁ♪

Thank you for visiting,
           and I hope to see you again!!
 

3 件のコメント:

  1. コメントありがとうございます!

    スケッチに私もはまっています(^^)
    ぶぅさんの写真が印象的で作品もよく拝見させて頂いてます♪

    今回のは色んな所に着色されててキレイですね~本当に赤ちゃんカラーで素敵です♡

    子供が4人いるというだけで親近感湧くのは私だけでしょうか?(^^ゞあちこち投稿してますのでまた♡

    返信削除
  2. Love all your details! Very pretty layout. Thanks so much for joining in the challenge at Sketchabilities this time around! Hope to see you again soon!!

    返信削除
  3. This is so beautiful. I love your photos and all the elements. Thanks so much for joining us at Sketchabilities.

    返信削除